Bezbolestné ošetření - analgosedace

Bojíte se návštěvy zubaře? Máte panický strach z bolesti? Dnes už na to není důvod! Zahoďte předsudky obvykle způsobené předchozími negativními zkušenosti. Stomatologické ošetření bez strachu a stresu Vám zajistí analgosedace.

Co je to analgosedace a jak funguje?

Jedná se o farmakologicky navozený stav, kdy jsou odstraněny pocity strachu a vnímání bolesti. Analgosedace pacienta zrelaxuje a uvolní, ale za jejího účinku je při vědomí, dokáže reagovat na podněty lékaře a stále samostatně dýchá. Současně je bezbolestnost zajištěná použitím místní anestezie, jako je tomu u všech běžně prováděných zákroků. Organismus analgosedaci  snáší mnohem lépe než celkovou anestezii, výhodou je také to, že pacient si průběh zákroku téměř nepamatuje. Celému průběhu ošetření je vždy přítomen zkušený anesteziolog.

Pro koho je analgosedace vhodná?
Odpověď je jednoduchá. Pro všechny, kteří mají strach z návštěvy zubaře.

Průběh analgosedace?
Účinnost analgosedace je do pár minut od podání. Pacient zůstává celou dobu při plném vědomí, ale zároveň necítí žádnou bolest, čímž je stomatologický zákrok pro stomatologa bezproblémový a pro pacienta bezbolestný. Při použití analgosedace je třeba si uvědomit, že působení anestetických látek může přetrvávat v organismu 24 hodin a úměrně tomu omezit po výkonu tělesné a duševní aktivity.

Využití analgosedace?
Dnes se analgosedace nejčastěji používá při ,komplikované extrakci zubů, při sanaci chrupu nebo při zavádění zubních implantátů.